15 marts, 2012

Skole, pengemangel og neder på

Lige nu sidder jeg ovre i skolen, Stina klagede over at jeg næsten ikke skriver på bloggen mere... Ups..
Vi har matematik, hvilket betyder FRITIME! Jan er sku en god lærer :-)
Ved ikke hvad der er med vores klasse, men vi kan vidst godt blive enige om at vi ikke er helt normale.

Jeg har ekstrem pengemangel her for tiden, og har råd til nada smøger..
Det er faktisk bare lige hvad jeg har brug for, smøger.
Ville bare ønske alt kom tilbage til det samme igen.. så ja Fml.. Like that is gonna happen
Idag skal jeg hjem til min far, jeg gider ikke men det er desværre noget jeg bliver nød til.
Jeg kan ikke huske sidste gang jeg så min far, selvfølgelig savner jeg ham men det er ikke noget der fylder så meget. Jeg orker virkelig ikke at tage hjem fra skole og pakke mine ting, det er det værste!

Håber bare at den her dag ender ud i at være en dejlig dag omgivet af mine venner :-)
  
Søde piger 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar