15 marts, 2012

sweet

Lige nu sidder jeg i køkkenet og skriver. Jeg venter på min stedmor, på et tidspunkt kommer hjem så vi kan få noget mad. For en gangs skyld er jeg sulten.. Det er ikke ligefrem fordi appetitten er stor i den her periode. Idag har nu været en okay dag, da jeg kom hjem satte jeg min nye Tim Christensen and The Damn Crystals plade på. Den vandt jeg her i vinter ferien, det er lidt blær. Den er forresten skide fed! Den eneste ulempe ved er at jeg jo skal vende plade for at høre alle sangene. Det er nok bare mig der er doven, og ellers må jeg jo købe cd'en :-P
Efter jeg havde været hjemme et stykke tid, kom min Daddy og hentede mig. Har nu været her hjemme i 3 timer, og halvdelen af tiden har jeg været alene. That's what im saying forever alone baby...

Senere i aften skal jeg måske være sammen med skønne Katalin. Vi skal nok ud i skoven og tage nogle billeder, ved ikke hvor idéen kom fra. Det er dog en ret spontan aftale, men nu ser vi. Det kunne være ret fedt at få et nyt profil billed ;-)

Er blevet totalt forelsket i den her sang : 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar