10 februar, 2012

Nyt design!

Som i kan se har jeg ændret mit design her på bloggen.
Jeg blev så træt af det andet, så igår efter skole hjalp Stina mig med at ordne den (Jeg er ikke så god til det med computere) Jeg synes resultatet er blevet meget godt :-)

Jeg har endelig fået ferie, og det er skønt!
Mig og Beks regner med at tage en tur til Jylland for at besøge hendes Mormor og Morfar.
Det bliver så hyggeligt og vi glæder os til at komme lidt væk fra hverdagen.
Kender i det når man bare har brug for noget tid væk fra det hele. Det er ikke fordi jeg ikke kan lide at være hjemme, jeg har bare brug for at tænke og slappe fuldstændig af! Og det bliver nu ikke værre af at gøre det med verdens bedste veninde.

Jeg må hellere til at slutte da jeg har lovet min mor, at gå ind og rydde op.
Senere tar jeg over til min Mormor hvor min Mor og Simon så kommer senere og spiser, kan ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til min Mormors mad!

Håber i alle får en dejlig ferie, med masser af sne og glade stunder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar