10 februar, 2012

Mål til før sommerferien!

Mine mål:

  • Fokuserer mere på Musikken
  • Forkuserer mere på min skolegang
  • Lave nogle flere sange
  • Tabe mig nogle kilo
  • Spise sundere
  • Og læse mindst en bog 
  • Få mere selv disciplin
  • Være positivt indstillet for nye ting
  • Blive et mere glad menneske

Det her er mine mål, som jeg skal nå inden sommerferien!
Jeg skal nå dem, og har tænkt mig at lave en reminder hver dag om mine mål.
Ville råde alle til at gøre det, da man får mere smag på livet!

1 kommentar:

  1. Hej Rikke :-) Jeg faldt lige helt tilfældigt over din blog, og synes den er rigtig fin - o meget personlig. Det kan jeg godt lide!
    Man får et indtryk af at man kender dig lidt. Og jeg er vild med din "youtube-channel", du synger helt vildt godt! :-)

    Jeg er blevet fast læser, og tænkte at vi kunne følge hinanden? Jeg glæder mig i hvert fald til at se mere, og du er velkommen til at kigge forbi min.

    Knus Rikke ;-)
    www.rikkesunds.blogspot.com

    SvarSlet