17 juli, 2012

Oprydning

Har gang i den store oprydning  på værelset, selvom det ikke lige er det der frister ligenu.
Det er nu okay, men jeg kan hverken se hvordan jeg skal blive færdig med værelset, og hvordan jeg nogensinde skal kunne soterer alt mit rod!
Ringede til min Mamma idag og hørte om det måske var muligt at vi kunne tage i Ikea, det er alt for lang tid siden jeg har været der og mit værelse trænger i den grad til en opgradering! Heldigvis fik jeg et måske som betyder hvis ikke det bliver idag bliver det i løbet af ugen, LUKSUS
Ellers nyder jeg sommerferien, jeg synes det er forfærdeligt at jeg føler at jeg ikke har nok at lave.
Jeg har været lidt ved min søster, og lidt ved søen og sådan. Det er ikke ligefrem det store.
 Min far er rejst til Rusland, så jeg kan ikke engang være lidt hos ham, og nyde vores dejlige have.
Håber lidt han køber chokolade med hjem til mig!.

Vil smutte nu, oprydningen kalder!

GO' SOMMER!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar