06 juli, 2012

miss u



Er det muligt at miste alt indeni, pga a en enkelt person. Det føler jeg.
Følelsen af at man er ved at blive sindsyg, jeg føler ikke jeg kan sove, jeg føler ikke jeg kan tænke klart længere. Hvorfor er der så mange fandens svære beslutninger i livet.
Fuck livet egenlig, hvad skal jeg bruge det til? Jeg har levet i nu 16 år, jeg har ikke mødt andet end beslutninger, skuffelser og dårlig planlægning.
Jeg ved egenlig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv længere. Mine tanker flyver gennem hovedet på mig, og det slår mig om det ikke bare er bedst at leve i sine emo lignende tanker liggede i en sort tunnel uden at se nogen som helst form for lys.
Men det ville nu også være lidt for meget ikke?

Alt bliver gjort for meget. Hvad er det dog for noget vi lever i.
Siden hvornår er det blevet "sejt" at ryge hash? Det bliver gjort for meget ligesom så meget andet. Hvem behøver nyt tøj hver uge? Det er også ligemeget, med tøj. Men pointen, kan i vel se.



Så dig, lad vær med at fucke min hjerne op, jeg gider ikke mere. Men jeg savner dig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar