21 februar, 2012

Marius

Idag har jeg været sammen med søde Marius. Han er virkelig en god ven, elsker ham meget :-)
Vi har haft det rigtig skønt idag, vi har lavet min blog om som i også kan se.
Synes selv at resultatet er blevet rigtig godt.

Imorgen skal jeg være sammen med søde Rebbe, glæder mig til at se den dejlige pige. Desværre har jeg bare først fri halv 3 :-(
Jeg har ellers ikke rigtig nogle planer end at jeg regner med at jeg skal være sammen med Natasha Fredag.
Imorgen skal min lille Romse dog også kastreres, han er også virkelig trip her for tiden, ligesom så mange andre..
Folk er så onde mod hinanden det er helt vildt! Kan ikke forstå hvorfor folk overhovedet gider bruge sin tid og energi på det..


Ps har downloadet det her mega underlige spil der hedder Hair Salon.
Det er ret sjovt! Og god til tidsfordriv!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar