20 december, 2011

Jul

Så er der snart jul, faktisk allerede på lørdag!
Synes tiden har gået rigtig stærkt, og jeg ved ikke om jeg overhovedet gider det her jule pis :-P
Tror jeg har skrevet det før, men jeg er en rigtig nederen person. Kan ikke lide jul :-O
Jeg synes det er noget pis med at vi rigtig skal sætte pris på hinanden i julen. Synes vi burde gøre det hele året! Jaa, der er også ret mange andre grunde, men det var bare lige en.
Synes julen i år er gået stærkt men også langsomt. Nogle gange har jeg lige været nød til ar stoppe op og tænke på hvad jeg skal købe i julegaver! ( Også en grund til jeg ikke kan lide jul )

Fik læst mit horoskop her for nogle måneder siden.
Synes de er lidt freaky.
Det er ellers ikke noget jeg plejer at sige til alle , men der stod at her om vinteren ville jeg have meget brug for at være alene med mig selv og mine tanker. Det er lidt underligt for det er præcis sådan jeg har haft det. Jeg elsker at være alene hjemme, og jeg elsker at sætte mig med en smøg og hører noget dejligt musik!

Hov og ja så var jeg ude i søndags og hører min dejlige og savnede veninde Andrea, der er på efterskole, synge. Jeg savner hende rigtig meget, og selv om hun er så langt væk fra mig, er hun helt klart en af mine tætteste veninder. Jeg er så stolt af hende, hun stillede sig op på en kæmpe scene i FUCKING VEGA og sang skide fucking fedt! Rock on!

Andrea og mig <3 <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar