27 november, 2011

undskyld

Der var tidspunkter hvor min vrede slukkede for al kærligheden
Tidspunkter hvor du stod, og jeg fyldte dig med onde ord.
Ord som ramte dig så hårdt.
Hårde ord, der ramte dit hjerte så tårerne faldt.
Mit temperament ødelagde ikke kun dig, men også mig.
Min vrede der væltede ind over dig.
Du var så uskyldig.
Havde aldrig gjort andet end at elske mig.
Jeg tog tit tingene forgivet.
Min vrede knuste dit hjerte, tros alt kæmpede du.
Du kæmpede for mig.
For du viste at bag den hårde facade, gemte der sig en pige.
En pige som manglede ord, ord for at beskrive sine følelser.
Al din hjælp tog jeg og smed bort.
En dag fik du nok.
Jeg forstod det ikke.
Mit hjerte blev knust.
Følte sorte skyer over mit hoved, og regnvejr på min krop.
Alt skyllede ind over mig.
Tabet, troen på os, ville jo elske dig resten af mit liv.
Men tog dig for givet.

1 kommentar:

  1. Hej rikke ! Fed blog, syntes du skal lægge en video ind hvor du synger, wuhu :-D er nu fast læser, og håber du også vil blive fast læser af min!
    http://juuulieschultz.blogspot.com/

    SvarSlet