24 november, 2011

Skal bare tage mig sammen

Gammelt billed , men minder mig om en god tid
Skal rigtig lave min projekt opgave til imorgen, men gider bare ikke.. Er helt smadret, har virkelig knoklet for at jeg bare kan få en nogenlunde karakter. Det er hårdere at gå i 9 end jeg troede. Jeg stresser rundt som en eller anden tosse , er derfor meget nevøs for termins prøverne i december!
Idag har jeg været på Nørrebro for at interviewe Rock redaktøren for BT Steffen Jungersen, Han virkede lidt sær, men nu når jeg tænker over det skulle jeg også mødes med ham på en bar ved navn Vikingen.
Jeg var hjemme ca. ved 6 tiden, hvor min mor og bror ventede på mig, så kørte de over for at hente sushi - Dagens redning og så senere tog de afsted for at øve med bandet ( Ja , min mor og bror er i band sammen - Kikset )  Tror jeg bliver nød til at smutte, skal være færdig!!!

Seeeeezzz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar