08 november, 2011

endelig internet!

hæhæ <3

Vi chiller i matematik timen.. Criiiime
Mit net har været nede siden i Fredags så har slet ikke haft mulighed for at blogge overhovedt!
Det har være et en meget meget ond drøm :-(
Men der er ikke sket så meget, jeg har været alene hele weekenden, fordi min mor har været til et eller andet kor weekend.. Det var nu meget rart at have huset for mig selv :-)
Fredag var jeg hos min Daddy og spise med min bror og søster , og deres kærester, det gik lidt af lort til faktisk! Min papmor fik lidt for mange glas vin, var ved at eksplodere..
Senere mødtes jeg med Marius og Beks, og så tog vi over til Cecilie som holdte sådan noget hyggedruks fest, ved aldrig hvad jeg skal kalde det :-P  efter det tog vi så hjem og sov hos mig. Vi skulle tideligt op fordi jeg skulle til min søster fødselsdag -_-
Da jeg kom hjem fra min søster af, tog jeg over til Kata , hvor vi så senere tog over til Majlos fest, det var også meget chill :-)
ellers har det bare været en stille og rolig dag, fik mine standpunkts karaterer, de var så ikke liiiige så gode, men fuck det! Nu sidder jeg enlig bare derhjemme, Beks er lige blevet hentet så der er ikke så meget at lave mere :-P
vi seeeeeeeees <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar