02 september, 2011

Fml!

Ligenu sidder jeg ovre i gymnastik salen -_-
I må undskylde at der ikke er nogle kommaer og sådan orker ikke at skrive dem da jeg siddet på michas iPhone og skriver :-)
Havde ikke rigtig lyst til at være med i idræt. Har sindsyg ondt i hovedt og så har jeg kvalme mødte også først kl 10:00 pga af det.
Tror ikke rigtig pigerne dyrker så meget idræt overhoved. De danser bare lidt og sådan.

Jeg dør af kedsomhed lige om lidt
Har siddet og tagetbilleder af mig selv, tror Micha for sig lidt af en overraskelse når hun ser på sine billeder næste gang :-D

I aften regner jeg med at tage på fortet.
Men jeg er også blevet inviteret til en eller anden tekhno fest. Tror ikke liige keg kommer da jeg ikke kan fordrage musikken!
Skal også være sammen med emma i morgen. Vi skal over til min søster og hjælpe til med at flytte, tror nu enlig bare at vi skal lege lidt med min nevø ;-p tror jeg vil til at slutte af , har efterhånden fået skrevet rimlig meget :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar