05 august, 2011

Weeeeee!

JEG SKAL VÆRE PAPTANTE/FASTER!!
Det lyder lidt fesent, men jeg glæder mig altså!
Ann min papbror eller hvad fanden man kalder ham kæreste fik veer igår kl 11. Idag snakkede vi så med jakob og hun manglede at åbne sig 2 cm og så kunne hun gå i gang med at føde hehe
Jeg glæder mig så meget det er helt vildt!
Vi skal nok ud på hospitalet og se storm som jeg tror han skal hedde idag :-)
Det bliver bare en rigtig stresset dag , i aften kl 7 skal jeg hjem til Andrea og holde hendes afskeds fest.
Og inden da skal jeg nå hen til Christina og hente en kjole jeg skal have på i morgen til min kusines bryllup.
Jeg skal også hjem og ordne tingene så de er på plads til i morgen. Jeg glæder mig til alt muligt lige i øjeblikket! JEG HAR DET SKØØØNT!
Jeg har aftalt med mig selv at jeg også lige skal forbi Joe and the Juice lige og forkæle mig selv med en powe shake ! :-D

Jeg er glad idag!

1 kommentar: