16 august, 2011

Jeg er træt af skolen

Hvordan kan man allerede være træt af skolen? Jeg gider ikke stå op og morgenen, og jeg føler mit hoved skal til at eksplodere ovre i skolen... Tror jeg allerede er skoletræt, tro det eller ej :-O
Lige nu sidder jeg i min stue og skriver, jeg har lige taget tøj på og jeg gider faktisk ikke ordne mit make-up og hår... JEG VIL SOVE! men altså i dag skal jeg være sammen med jose :-) weee!
Jeg har en rimlig travl uge. Igår var jeg sammen med isgren., idag jose , torsdag måske victoria, og fredag emma :-) Jeg giver den rigtig gas, det er bare noget lort når jeg har så mange lektier, skal faktisk rigtig sidde og lave dem nu men gider ikke. Det eneste jeg skal lave er bare en dum analyse, det går vel nok. Men jeg tror jeg vil smutte.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar