16 juli, 2011

Et lille vers af den sang jeg har skrevet :-)


Love hurts my friend
My dreams they fall again
a new life a choice
it keeps me warm to know that your gone
know that your gone

I will not dream the dreams
That I had dreamed before
All we had was spoiled
you came to me when I had made my choice
Made my choice

omk:
I moved on
I don't belong here with you
It had never been true
all the lies you told was hurtful
the sleepless nights were wasted
so I won't dream the dreams again

Ja det var så det første vers og omkvædet ved ikke helt hvad jeg synes om sangen , men den er ihvertfald meget personlig og jeg glæder mig til at indspille den sammen med min bror :-)
Jeg har skrevet hele sangen med synes ikke jeg ville poste den hele fordi det lidt skal være en overraskelse ( Hvor dumt det end lyder)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar